Cliëntenportaal
Cliëntenportaal
Cliëntenportaal
Wij vinden het belangrijk om mensen die bij ons in behandeling te zijn, zelfstandigheid te bieden en hen zelf de regie te geven in hub behandeling. Daar hoort ook toegang tot je eigen gegevens bij. Daarom gebruiken wij een Cliëntenportaal. Je kunt inloggen wanneer je wilt, op een desktop, tablet of smartphone.
Aan de slag met het Cliëntenportaal
Nadat je bij ons bent aangemeld, ontvang je een mail over het clientenportaal van parnassia Groep. Je logt vervolgens eenvoudig en vertrouwd in met je DigiD.
Bekijk hier de Snel Start handleiding om snel aan de slag te kunnen in het cliëntenportaal.
Inzage van jouw medisch dossier
Je hebt recht op inzage in jouw dossier als je ouder bent dan 16 jaar. Het Cliëntenportaal maakt het mogelijk om je dossier in te zien. Je kunt lezen wat de behandelaar heeft vastgelegd over jouw behandeling. Deze informatie deelt de behandelaar met jou en eventueel met naasten, als je daar toestemming voor hebt gegeven. Heb je hier vragen over, bespreek deze dan met je behandelaar. Meer over privacy en jouw dossier.
Gratis digitale helpdesk
Voor alle digitale vragen die niet gaan over je behandeling, kun je terecht bij onze collega’s van de Helpdesk Digitale Zorg via helpdeskdigitalezorg.nl/parnassiagroep. Je kan op werkdagen ook bellen tussen 08.00 en 18.00 uur met 085-1304575.
Natuurlijk kun je je vragen ook stellen aan je behandelaar.
Het oude clientenportaal Philips Engage
Heb je voorheen toegang gehad tot ons oude clientenportaal Philips Engage? Dan kun je daar tot 20 december 2024 op inloggen op jouw gegevens te bekijken en eventueel te downloaden. (na deze datum worden je gegevens veilig gearchiveerd en kun je deze opvragen via je behandelaar).