Succesverhalen

Componence Asset List

Bij Parnassia Groep staat kwaliteit van zorg voorop. Dat betekent dat we graag van zowel onze patiënten als hun familie en naasten terug horen hoe zij onze zorg ervaren. Aandacht voor jouw klachten, complimenten en suggesties is voor ons vanzelfsprekend.

Wij horen graag jouw mening. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als je niet tevreden bent, willen we dat graag weten. Je kunt jouw ervaringen als patiënt of als familie/naasten op de volgende manieren met ons delen:

  • Stuur jouw reactie gratis per post naar:

Parnassia Groep
t.a.v. klachtafhandeling
Antwoordnummer 24680
2490 WB Den Haag

Klachten over jouw behandeling

Klachten zijn een signaal dat er iets aan de hand is. Ben je niet tevreden, dan willen we dat graag weten. Blijven rondlopen met een klacht lost niets op en kan de behandeling of de begeleiding van familie en naasten in de weg staan. Lees meer over klachtenregeling bij Parnassia Groep.

Registratie

Om jouw reactie zorgvuldig af te handelen, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat jouw klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt. Als je een reactieformulier hebt ingevuld, ontvang je altijd een ontvangstbevestiging. Als je dat op prijs stelt, ontvang je naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van reactie.