Succesverhalen

Componence Asset List

200x200+dame+onderaan+trap+met+oranje+achtergrond.png

De klachtenfunctionaris:

  • kan je meer vertellen over de klachtmogelijkheden
  • kan eventueel helpen jouw klacht op papier te zetten
  • stuurt jouw klacht naar de juiste persoon
  • bewaakt de voortgang
  • de klachtenfunctionaris is onafhankelijk en gehouden tot geheimhouding
  • werkt gratis

Je kunt jouw ontevredenheid of klacht kenbaar maken aan de betrokken persoon of diens afdelingshoofd / manager. Je mag ervan uitgaan dat zij bereid zijn met jou te overleggen en te proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

In zo'n gesprek los je samen misverstanden op. Is een gesprek met de betrokkene(n) niet mogelijk of verloopt het niet naar tevredenheid? Neem dan contact op met de leidinggevende(n) van degene waar je ontevreden over bent of met de directie van het onderdeel van Parnassia Groep waar de betrokken persoon of afdeling onder valt.