Header-vloggen

Artikel-vloggers

Vloggen is hot! Verhalen die worden gedeeld door vloggende collega’s hebben 561 procent meer bereik dan informatie vanuit een bedrijfspagina en worden 24 keer zoveel gedeeld. Parnassia Groep heeft nu 8 vloggers, waarvan er 6 in 2019 zijn gestart. Totaal bereikten we in 2019 ruim 130.000 mensen met de vlogs. Die keken zo’n 25.000 minuten naar de vlogs, dat is 417 uur, oftewel 17,3 dagen.

"Door verhalen te vertellen vanuit de praktijk, geven de vloggers een inkijkje in de diverse organisatie die we zijn”, zegt Hanneke Bax, adviseur Parnassia Groep. “Wie kan er beter over zijn of haar werk vertellen dan de collega’s zelf? De vloggers laten aan een groot publiek zien dat ze een expert zijn op hun vakgebied en vertellen wat bevlogenheid en passie voor je vak hebben écht betekent. We hopen hier mensen mee te enthousiasmeren om bij ons te komen werken.”

Vloggen videos