Header-webinars

Artikel webinars

“Je zit soms met je handen in het haar als je kind niet wil horen dat die telefoon nu toch echt even moet worden weggelegd. Alles moet altijd maar wijken voor het volgende social-media-bericht en daarom vond ik het heel fijn om een webinar te volgen over hoe ik het gesprek hierover moet aangaan.” - Feedback van een ongeruste vader naar aanleiding van het webinar van Brijder Jeugd: ‘In gesprek met mijn kind over gamen en social media’.

De zorgmerken van Parnassia Groep besteden veel aandacht aan kennisoverdracht. Zo delen zij kennis die mensen helpt om problemen al in een vroeg(er) stadium bespreekbaar te maken. Of ze leren mensen omgaan met moeilijke situaties door hen handvatten te bieden voor hoe ze daarop kunnen reageren. Een manier om grotere groepen mensen te bereiken is een webinar. In 2019 zijn zo’n 10 webinars online gezet en hebben er in totaal 3.104 deelnemers naar verschillende webinars gekeken.

Inhoudelijk goed beoordeeld

Uit enquêtes blijkt dat de deelnemers de webinars heel goed beoordelen en gemiddeld een 7,9 geven.Dat de webinars in de smaak vallen, blijkt ook uit de gemiddelde schermtijd van 42 tot 60 minuten per deelnemer. De terugkoppeling was dat de expertise van de specialisten de deelnemers veel nieuwe inzichten bracht en dat men achteraf het gevoel had echt iets te hebben geleerd. De onderwerpen die in 2019 zijn behandeld, zijn ook nu nog actueel. De webinars zijn op de websites van de zorgmerken terug te kijken.

Uit enquêtes blijkt dat de deelnemers de webinars heel goed beoordelen en gemiddeld een 7,9 geven.

Verpleegkundige referaten

Aanvullend zijn er vorig jaar ook nog twee geaccrediteerde referaten online gezet die speciaal voor verpleegkundigen bedoeld zijn. Deze zijn weliswaar niet door externen te bekijken, maar dit geeft wel aan dat ook interne kennisdeling bij Parnassia Groep hoog in het vaandel staat!

Ga direct naar de webinars via de knoppen hieronder