Nieuws
Parnassia Groep en Helpdesk Digitale Zorg: Samen werken aan betere digitale zorg
Componence Asset List
26 november 2024
Digitale zorg makkelijker maken
Voor cliënten met psychische problemen kan digitale zorg een uitkomst zijn, maar ook ingewikkeld. Daarom zorgt deze samenwerking ervoor dat cliënten niet vastlopen. De medewerkers van Helpdesk Digitale Zorg staan klaar om vragen te beantwoorden en op een begrijpelijke manier uitleg te geven, zodat zorgprofessionals zich kunnen focussen op waar zij goed in zijn: het bieden van de beste zorg.
Meer grip op zorg en vertrouwen in digitale middelen
Laura van Goor, bestuurder van Antes, onderdeel van Parnassia Groep: "Het is belangrijk dat cliënten niet alleen toegang hebben tot digitale zorg, maar ook de juiste begeleiding om hiervan te profiteren. Zo kunnen zorgprofessionals zich richten op hun kernwerk: goede zorg bieden." Merlijne Sonneveld, bestuurder van Helpdesk Digitale Zorg, voegt toe: "Met deze samenwerking zorgen we ervoor dat cliënten zelfverzekerd gebruik kunnen maken van digitale zorg en meer regie krijgen over hun zorgtraject."
Wat biedt het vernieuwde Cliëntenportaal?
Met het nieuwe Cliëntenportaal krijgen cliënten toegang tot hun medisch dossier, handige e-healthmodules en de mogelijkheid om te beeldbellen met hun behandelaar. Het is een belangrijke stap in het verder integreren van digitale zorg in de behandelingen van Parnassia Groep.
Merlijne Sonneveld en Laura van Goor