Jouw afspraak

Wat neem je mee 

Neem bij je eerste gesprek je verzekeringspas en legitimatie mee (geldig Nederlands paspoort, Nederlandse identiteitskaart, rijbewijs of vreemdelingendocument). Wij zijn verplicht daarnaar te vragen en je BSN op te nemen in onze administratie. Anders kunnen wij de kosten van je behandeling niet declareren bij de instantie die (een deel van) je behandeling vergoedt.  

Afspraak afzeggen of wijzigen 

Als je een afspraak met een behandelaar wilt afzeggen, verzoeken wij je dringend dat op z'n laatst 24 uur van te voren te doen. Niet (op tijd) afgezegde afspraken kunnen wij in rekening brengen. 

Je kunt jouw afspraak tot uiterlijk 48 uur van tevoren wijzigen. Dit kan uitsluitend telefonisch. Bel hiervoor met de afdeling waar je in behandeling bent. Het wijzigen of afzeggen van jouw afspraak kan helaas niet via de website.

Afspraakherinnering 

Meestal kan dat. Vraag aan jouw behandelaar of dit in jouw geval ook mogelijk is. Via jouw mobiel of e-mail helpen wij je herinneren aan je afspraak. Je geeft hiervoor vooraf schriftelijk toestemming via jouw behandelaar.