Bij Parnassia Groep staat kwaliteit van zorg voorop. Dat betekent dat we graag van zowel onze patiënten als hun familie en naasten u terug horen hoe zij onze zorg ervaren. Aandacht voor uw klachten, complimenten en suggesties is voor ons vanzelfsprekend.

Wij horen graag uw mening. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als u niet tevreden bent, willen we dat graag weten. U kunt uw ervaringen als patiënt of als familie/naasten op de volgende manieren met ons delen:

  • Stuur uw reactie gratis per post naar:

Parnassia Groep
t.a.v. klachtafhandeling
Antwoordnummer 24680
2490 WB Den Haag

Klachten over uw behandeling

Klachten zijn een signaal dat er iets aan de hand is. Bent u niet tevreden, dan willen we dat graag weten. Blijven rondlopen met een klacht lost niets op en kan de behandeling of de begeleiding van familie en naasten in de weg staan. Lees meer over klachtenregeling bij Parnassia Groep.

Registratie

Om uw reactie zorgvuldig af te handelen, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat uw klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt. Als u een reactieformulier hebt ingevuld, ontvangt u altijd een ontvangstbevestiging. Als u dat op prijs stelt, ontvangt u naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van reactie.