Er zijn meerdere klachtenfunctionarissen werkzaam, maar per klacht is steeds dezelfde klachtenfunctionaris uw vaste aanspreekpunt.
 

Wat kan de klachtenfunctionaris voor u doen?

De klachtenfunctionaris:

  • kan u meer vertellen over de klachtmogelijkheden
  • kan u eventueel helpen uw klacht op papier te zetten
  • stuurt uw klacht naar de juiste persoon
  • bewaakt de voortgang
Bereikbaarheid Klachtenfunctionaris
T: 088 - 357 7660
op werkdagen van 9.00 tot 11.00 uur; buiten deze tijden op afspraak

U kunt uw ontevredenheid of klacht kenbaar maken aan de betrokken persoon of diens afdelingshoofd / manager. U mag ervan uitgaan dat zij bereid zijn met u te overleggen en proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

In zo'n gesprek lost u samen misverstanden op. Is een gesprek met de betrokkene(n) niet mogelijk of verloopt het niet naar tevredenheid? Neem dan contact op met de leidinggevende(n) van degene waar u ontevreden over bent of met de directie van het onderdeel van Parnassia Groep waar de betrokken persoon of afdeling onder valt.