Wij doen ons uiterste best om onze patiënten en hun familie en naasten te behandelen/begeleiden op een manier die aansluit bij hun wensen en
verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent.

Klachten over de behandeling/begeleiding

Klachten zijn een signaal dat er iets aan de hand is. Bent u niet tevreden, dan willen we dat graag weten. Blijven rondlopen met een klacht lost niets op en kan uw behandeling/begeleiding in de weg staan.

Bespreken of formele klacht indienen?

Als patiënt of familie/naasten kunt u uw klacht bespreken en proberen zo met de betrokkenen tot een oplossing te komen. Wanneer dat niet naar tevredenheid verloopt of als u daar geen behoefte aan heeft, kunt u schriftelijk een formele klacht indienen.

Uw klacht bespreken

Schriftelijk een klacht indienen:

Beheerst u de Nederlandse taal onvoldoende? In dat geval kunt u een beroep doen op een tolk. Uw hulpverlener helpt u bij het vinden van een geschikte tolk.

Klachtenfunctionaris

U kunt ook terecht bij onze Klachtenfunctionaris.